اقتصاد مولد به اراده ملی وابسته است

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در نخستین روزهای سال جدید از خداوند می‌خواهیم که حال ما را به احسن حال متحول کند، اظهار داشت: در حال خوب هم مراتب و درجاتی است و از خدا می‌خواهیم حال ما […]

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در نخستین روزهای سال جدید از خداوند می‌خواهیم که حال ما را به احسن حال متحول کند، اظهار داشت: در حال خوب هم مراتب و درجاتی است و از خدا می‌خواهیم حال ما احسن باشد.

وی با بیان اینکه احسن حال هم حال شخصی و هم حال ملی ما را شامل می‌شود، ادامه داد: حال شخصی ما مواردی چون ایمان، تقوا و رعایت عدالت را شامل می‌شود و در کنار آن از خدا می‌خواهیم که حال عمومی ملت ما هم در این سال خوب‌ترین حال باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حال خوب در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد، معاش و تعلیم و تربیت، بیان کرد: اقتصاد فقیر، ضعیف و وابسته به بیگانه و دشمنان برای یک ملت بد است و باید تلاش کنیم تا اقتصادی غنی، قوی و مستقل و متکی به خود و مقاومت ملی و اراده داخلی داشته باشیم.  

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: سال‌ها است که حضرت آقا شعار سال را بر مدار اقتصاد قرار می‌دهند و امسال هم در همین راستا شعار سال را « جهش تولید با مشارکت مردم» قرار دادند.

علیمرادی با بیان اینکه یکی از ارکان قوت اقتصاد، تولید است، ادامه داد: اینکه یک ملت نه فقط به اندازه نیاز که بیشتر از نیاز خود، مال و سرمایه تولید کند و اقتصاد آن اقتصاد مولد باشد اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مولد به اراده ملی وابسته است، گفت: اراده ملی هم ارکان حاکمیت و هم آحاد ملت را شامل می‌شود؛ رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۳ به خوبی به مشارکت مردم تاکید داشتند که البته حاکمیت هم که بخشی از آحاد ملت است و همه در کنار هم باید برای تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/۵۱۱/




اقتصاد مولد به اراده ملی وابسته است

منبع: تسنــیم
? اقتصاد مولد به اراده ملی وابسته است