اقتدار و عظمت نظام اسلامی به برکت دفاع مقدس است

اکبرکردی فرمانده سپاه ناحیه زرند در حاشیه رژه موتوری گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌ها، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان عمومی بماند به گزارش فت فتواز کرمان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی شهرستان زرند در خیابان‌های اصلی سطح […]

اکبرکردی فرمانده سپاه ناحیه زرند در حاشیه رژه موتوری گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌ها، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان عمومی بماند

  • به گزارش فت فتواز کرمان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی شهرستان زرند در خیابان‌های اصلی سطح شهرستان رژه اقتدار را به نمایش گذاشتند.
    این مراسم از حسینیه ثارالله سپاه زرند آغاز شد و یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان در سطح شهر اقتدار و صلابت خود را به رخ دشمنان ایران اسلامی کشاندند.
    موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر باردیگر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.
    اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از مهمترین اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و افزود: اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت دوران شکوهمند دفاع مقدس است.
    فرمانده سپاه ناحیه زرند افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌ها، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان عمومی بماند.
    وی افزود: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای همگان است.
    شرکت کنندگان در پایان با حضور در بوستان شهدا در جوار قبور مطهر شهدا گمنام بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل ره، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.
                                                                                                                                                 خبرنگار:علی نجف پور




اقتدار و عظمت نظام اسلامی به برکت دفاع مقدس است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اقتدار و عظمت نظام اسلامی به برکت دفاع مقدس است