اقامه نماز عیدفطر در کوهبنان

نماز عید فطر در کوهبنان با حضور جمعی از مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزارگردید. به گزارش خبرنگار” فت فتو “در مراسم نماز عید فطرحجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از […]

نماز عید فطر در کوهبنان با حضور جمعی از مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار” فت فتو
در مراسم نماز عید فطرحجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: پس از یک ماه عبادت و بندگی حضرت حق که منجر به خودسازی و کسب تقوای الهی شده مومنین سجده شکر و بندگی به درگاه بی نیاز باری تعالی بجا می آورند.

وی خاطر نشان کرد: اطاعت از خداوند و پرهیز از معاصی سبب کسب تقوای الهی می شود لذا باید همچنان با عبادات خالصانه بهشت را برای خودمان خریداری کنیم و برای رسیدن به این مهم بر زبان خود مواظبت بیشتری داشته باشیم.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد : یکی از اعیاد چهار گانه ما مسلمانان عید سعید فطر است که انسان خاضعانه از خالق خویش سعادت و عاقبت بخیری را طلب می کند.

وی تصریح کرد: روز شوراها ، روز جهانی کار و کارگر را داشتیم در حالی که کارگران با تلاش و کوشش فراوان چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می آورند تا لقمه حلال را به زندگی خودشان ببرند.
حجت الاسلام جعفری ابراز کرد : روز معلم را داشتیم معلمان بصیر و فهیم در دوران کرونا با شیوه و منش خوب در فضای مجازی تلاش کردند.
وی تاکید کرد: اگر راه عزت دنیا و آخرت را می خواهیم باید اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری را داشته باشیم تا زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی
 




اقامه نماز عیدفطر در کوهبنان

منبع:آرمـان
? اقامه نماز عیدفطر در کوهبنان