اقامت بیش از ۱۷۰ هزار مسافر در کرمان‌/ افزایش ۲۰ درصدی ورودی

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۷۱ هزار و ۶۴۹ مسافر نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، در ستادهای اسکان سطح استان کرمان اقامت داشته‌اند.  فریدون فعالی امروز ۱۴ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ستادهای اسکان شامل میراث‌فرهنگی، آموزش و پرورش و همچنین ستاد اسکان زائران […]

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۷۱ هزار و ۶۴۹ مسافر نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، در ستادهای اسکان سطح استان کرمان اقامت داشته‌اند. 

فریدون فعالی امروز ۱۴ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ستادهای اسکان شامل میراث‌فرهنگی، آموزش و پرورش و همچنین ستاد اسکان زائران شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود که هرکدام به ترتیب ۸۹ هزار و ۱۶۵، ۷۷ هزار و۸۴۵ و ۴ هزار و ۶۳۹ نفر را اسکان داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: آمار اقامت تاسیسات گردشگری استان کرمان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، دو میلیون و ۵۹۰ هزار و ۴۳۴ نفر وارد استان کرمان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فعالی به بازدید مسافران نوروزی از اماکن تاریخی استان کرمان اشاره کرد و گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین‌ماه جاری، ۲۱۸ هزار و ۶۷۹ مسافر نوروزی از بناهای تاریخی و موزه‌های این استان دیدن کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید از اماکن تاریخی مربوط به باغ شاهزاده با ۸۴ هزار و ۹۵۶ نفر، ارگ تاریخی بم با ۴۶ هزار و ۱۸۹ نفر و حمام گنجعلیخان ۴۴ هزار و ۲۸۹ نفر بوده است.

انتهای پیام




اقامت بیش از ۱۷۰ هزار مسافر در کرمان‌/ افزایش ۲۰ درصدی ورودی

منبع: ایـسنا
? اقامت بیش از ۱۷۰ هزار مسافر در کرمان‌/ افزایش ۲۰ درصدی ورودی