اقامتگاه بوم گردی درفش شهداد افتتاح شد

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت ایام دهه فجر اقامتگاه بوم گردی درفش شهداد با حضور رئیس پژوهشکده میراث فرهنگی کشور افتتاح شد. سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: این واحد اقامتی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت ایام دهه فجر اقامتگاه بوم گردی درفش شهداد با حضور رئیس پژوهشکده میراث فرهنگی کشور افتتاح شد.

سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: این واحد اقامتی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی با بیان این مطلب که شهداد دارای ۴۰ اقامتگاه بوم گردی، دو اکوکمپ و یک هتل است، اظهار کرد: هم اکنون دو هتل با پیشرفت فیزیکی ۴۰ و ۶۰  در منطقه ثبت جهانی شهداد در حال ساخت است و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد بهره برداری این مراکز اقامتی باشیم.

وی ادامه داد: شهداد با توجه به اینکه ثبت جهانی شده و در طول میزبان گردشگران زیادی است. بنابراین باید در خصوص اقامت شرایط برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: در ایام دهه فجر چندین طرح گردشگری شامل هتل کارمانیا، دفتر خدمات مسافرتی سیرجان، اقامتگاه بومگردی کهن دره شهربابک و عمارت سنگی بهرامجرد و…افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام




اقامتگاه بوم گردی درفش شهداد افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? اقامتگاه بوم گردی درفش شهداد افتتاح شد