افضل‌آباد تکه‌ای گم شده در بهشت لاله‌زاار

محرومیت منطقه افضل‌آباد روستای بنکوییه لاله‌زاار سبب شده تا دانش‌آموزان قادر به ادامه تحصیل نباشند. به گزارش سرویس چند رسانه‌ای پایگاه خبری فت فتو؛ اینجا منطقه افضل‌آباد روستای بنکوییه بخش لاله‌زار است.  لاله‌زار امروز نامی نه تنها آشنا که مقصدی برای گردشگری در استان کرمان است.  شهری با عطر گل و گلاب که در تمام طول  […]

محرومیت منطقه افضل‌آباد روستای بنکوییه لاله‌زاار سبب شده تا دانش‌آموزان قادر به ادامه تحصیل نباشند.

به گزارش سرویس چند رسانه‌ای پایگاه خبری فت فتو؛ اینجا منطقه افضل‌آباد روستای بنکوییه بخش لاله‌زار است. 

لاله‌زار امروز نامی نه تنها آشنا که مقصدی برای گردشگری در استان کرمان است. 

شهری با عطر گل و گلاب که در تمام طول  سال دوستداران طبیعت را به آغوش می‌کشد. 

در هیاهوی رونق تولید گل و گلاب و صنعت گردشگری و به تبع آن بالا رفتن سطح معیشت و اقتصاد مردم این منطقه و اهتمام مسئولان متاسفانه قطعه‌ای از این بهشت در فراموشی گم شده است. 

قطعه‌ای که محل زندگی محمد جواد و نعیمه خواهر و برادر دانش آموز افضل‌آبادی است که در تاریکی یک خانه خشت و گلی به امید روزهای بهتر درس می‌خوانند امیدی همراه با ترس! 

ترس از روزی که مثل خواهر بزرگترشان به خاطر مشکلات و موانع بسیاری که راه را برای ادامه تحصیلشان می‌بندد مجبور به ترک تحصیل شوند. 

آنچه در ویدئو بالا مشاهده می‌کنید بازدید سرهنگ علی امیری دوماری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسیر است از این منطقه به شدت محروم و تقاضای کمک و همکاری از خیرین برای ساخت مسکن و فراهم کردن شرایطی مساعدتر برای این خانواده محروم اما باعزت و قانع، تا وسیله‌ی کسب خیر برای خیران باشد. 

انتهای خبر/شاه حیدری 




افضل‌آباد تکه‌ای گم شده در بهشت لاله‌زاار

منبع:آرمـان
? افضل‌آباد تکه‌ای گم شده در بهشت لاله‌زاار