افزون بر ۱۹ کیلوگرم مواد مخذر از نوع شیشه در جیرفت کشف شد

جیرفت – فت فتو – جانشین انتظامی جیرفت از کشف و ضبط ۱۹کیلو و ۸۰۵ گرم شیشه توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد در این عملیات ۲ […]

جیرفت – فت فتو – جانشین انتظامی جیرفت از کشف و ضبط ۱۹کیلو و ۸۰۵ گرم شیشه توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد در این عملیات ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی در تشریح این عملیات اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دریافتند افرادی به هویت معلوم قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان به غرب کشور را دارند.

سرهنگ عبدلی افزود: ماموران پاسگاه دلفارد با کنترل محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی و ایجاد تور ایست و بازرسی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو ۱۹ کیلو و ۸۰۵ گرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.




افزون بر ۱۹ کیلوگرم مواد مخذر از نوع شیشه در جیرفت کشف شد

منبع: ایرنـا
? افزون بر ۱۹ کیلوگرم مواد مخذر از نوع شیشه در جیرفت کشف شد