افزایش ۷۹ درصدی کشف سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی در سیرجان

فرمانده انتظامي شهرستان سیرجان از افزایش ۷۹ درصدی سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در عملیات های مختلف پلیس این شهرستان طی ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ”مرتضی امیر سبتکی” گفت: با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهار راه مواصلاتی […]

فرمانده انتظامي شهرستان سیرجان از افزایش ۷۹ درصدی سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در عملیات های مختلف پلیس این شهرستان طی ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ”مرتضی امیر سبتکی” گفت: با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهار راه مواصلاتی و در محور ترانزیتی مهم کشور و داشتن راه ارتباطی با استان‌های فارس، یزد و هرمزگان و با داشتن معادن و شرکت‌های مختلف مهاجرپذیر است طی ۱۱ ماه گذشته طرح‌های امنیت انتظامی و مبارزه با سرقت سیم و کابل برق به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامي شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: با اجراي طرح‌هاي مختلف عملياتي و انتظامی در مقابله با سارقان کابل و تجهیزات برق رسانی در بازه زماني ۱۱ ماهه سال جاري ۱۸۷ سارق دستگیر و ۶۲۶ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۷۹  درصد افزایش کشف انواع سرقت کابل برق و تجهیزات برق رسانی داشتیم.

سرهنگ”امیرسبتکی”يادآور شد: تشكيل گشت‌های ویژه، تشكيل گشت مشترك با اداره برق،  تشکیل نشست و کارگروه‌های مشترک‌ها و اثربخش با دستگاه قضا، فرمانداری و اداره برق از جمله اقدامات اجرايي اثربخش پليس در مقابله با سرقت سیم و کابل‌های برق بوده است.

وي با بيان رشد حدود ۷۹ درصدي افزایش كشف و ۳۴ درصدی دستگیری سارق کابل‌های برق  در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: پليس با اقتدار كامل در حوزه مقابله با انواع سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان اقدام خواهد کرد و شهروندان می توانند با رعایت اقدامات ایمنی برای اموال خود و گزارش موارد مشکوک پلیس را یاری نمایند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




افزایش ۷۹ درصدی کشف سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی در سیرجان

منبع:آرمـان
? افزایش ۷۹ درصدی کشف سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی در سیرجان