افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه خانوارهای ۷ دهک اول 

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه خانوارهای هفت دهک اول در ایام‌الله دهه فجر با عنوان «فجرانه» و تداوم آن اردیبهشت‌ماه خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، مجتبی […]

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه خانوارهای هفت دهک اول در ایام‌الله دهه فجر با عنوان «فجرانه» و تداوم آن اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، مجتبی مصباح در خصوص افزایش یارانه به صورت کالابرگ، عنوان کرد: مرحله جدید و بزرگ طرح کالابرگ الکترونیکی باعنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از یارانه‌بگیران برای خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی  در دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی افزود: کلیه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی خرید ۱۱ قلم کالابرگی هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افزود: اعتبار جدید «۲۲۰ هزار تومانی» علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و میزان حمایت دولت از ۱۲۰هزار تومان اعتبار تشویقی کالابرگی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

مصباح تأکید کرد: متقاضیان استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند به فروشگاه‌های طرف قرار داد شبکه ملی اعتبار مراجعه و نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

وی ادامه داد: دهک‌های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت‌به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اذعان کرد: اعتبار درنظر گرفته‌شده برای هر نفر مشمول مرحله جدید خرید کالابرگ الکترونیکی «طرح فجرانه» سه ماه یا ۹۰ روز بوده و بعد از موعد مقرر قابل تمدید نیست.

مصباح ادامه داد: طرح فجرانه تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و ۱۷ اسفندماه و ۱۷ فروردین ماه نیز مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای هر نفر در کارت سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر شارژ خواهد شد اما بعد از تاریخ‌های موردنظر دیگر این مبالغ اعتباری ندارد و نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

وی افزود: قیمت روز سبدخرید مشتمل بر ۱۱ قلم، ۷ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۳۰ ریال بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به‌مبلغ سه میلیون و ۵۲۳ هزار ریال از جیب خود پرداخت کرده و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به‌مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۰۰ هزار ریال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اذعان کرد: برای شناسایی فروشگاه‌های طرف قرارداد این اعتبار، مردم می‌توانند با نصب برنامه نرم‌افزار کاربردی «شما» و یا به سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند، همچنین از طریق کد دستوری  #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز می‌توانند نسبت به دریافت لینک نصب این نرم‌افزار اقدام نمایند.

مصباح در پایان خاطر نشان کرد: مرکز تماس ۶۳۶۹_۰۲۱ پاسخگوی سوالات و اعتراضات مردم از گوشه گوشه میهن اسلامی نیز است.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه خانوارهای ۷ دهک اول 

منبع:آرمـان
? افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه خانوارهای ۷ دهک اول