افزایش کمیت و کیفیت خدمات هدفی است که برای بازدیدها ترسیم شده است

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فاریاب گفت: شرایطی فراهم خواهیم آورد که مدیران بتوانند با حضور در جلسات مردمی، مساجد و همچنین استفاده از تریبون نماز جمعه بصورت مستقیم با مردم صحبت و گزارش عملکرد خود را ارائه نمایند. به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»بازدید و بازرسی از ادارات فاریاب توسط معاون سیاسی امنیتی […]

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فاریاب گفت: شرایطی فراهم خواهیم آورد که مدیران بتوانند با حضور در جلسات مردمی، مساجد و همچنین استفاده از تریبون نماز جمعه بصورت مستقیم با مردم صحبت و گزارش عملکرد خود را ارائه نمایند.

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»بازدید و بازرسی از ادارات فاریاب توسط معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فاریاب انجام شد.

صبح امروز معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همراه با کارشناسان فرمانداری از اداره آبفا، شهرداری، اداراه برق و همچنین دوجایگاه سوخت شهرستان  بازدید به عمل آوردند.در این بازدید ضمن بررسی عملکرد نسبت به بیان نکات لازم اقدام شد.
 
ابوذر امیری بیان کرد : افزایش کمیت و کیفیت خدمات، هدفی است که ترسیم شده است و در راستای دستیابی به این هدف نیاز است که مدیران ضمن تشریح عملکرد خود در قبال انتقادات و پیشنهادات مردم پاسخگو باشند.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اظهار کرد: شرایطی فراهم خواهیم آورد که مدیران بتوانند با حضور در جلسات مردمی، مساجد و همچنین استفاده از تریبون نماز جمعه بصورت مستقیم با مردم صحبت و گزارش عملکرد خود را ارائه نمایند و همچنین از ظرفیت فضای مجازی هم بهره خواهیم برد.
امیری افزود: بازرسی و ارزیابی از ادارات به صورت دوره‌ای از ادارات انجام میشود.

  امیری عنوان کرد: در این بازرسی‌ها، بررسی تکریم ارباب رجوع، نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی وخدمت رسانی جایگاه‌ها سوخت به شهروندان، امکانات و تجهیزات ایمنی، و برپایی میز خدمت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 
امیری درپایان گفت:  بازدید از ادارات با دستور فرماندار و به صورت دوره ای صورت میگیرد که گزارش این بازرسی ها در ارزیابی مدیران موثر خواهد بود.
انتهای خبر/ 
 




افزایش کمیت و کیفیت خدمات هدفی است که برای بازدیدها ترسیم شده است

منبع:آرمـان
? افزایش کمیت و کیفیت خدمات هدفی است که برای بازدیدها ترسیم شده است