افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۳۶ نفر/ شهادت شمار زیادی در راهروهای بیمارستان شفا

به گزارش گروه سیاست نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از افزایش شمار خبرنگاران شهید خبر داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: شمار خبرنگاران شهید به ۱۳۶ نفر از زمان شروع کشتار جمعی در غزه رسیده است. این دفتر از شهادت «محمد الریفی» به […]

به گزارش گروه سیاست نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از افزایش شمار خبرنگاران شهید خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: شمار خبرنگاران شهید به ۱۳۶ نفر از زمان شروع کشتار جمعی در غزه رسیده است.

این دفتر از شهادت «محمد الریفی» به علت شدت جراحات وارده ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به فلکه الکویت در جنوب شرق شهر غزه، شهادت «عبدالرحمن صایمه» بر اثر حمله اشغالگران به منزلی در اردوگاه البریج در مرکز غزه و نیز شهادت «محمود عماد عیسی» در بمباران منزلش خبر داد.

همزمان منابع فلسطینی از تداوم حملات به غزه خبر داده و اعلام کردند که فلسطینیانی که منتظر دریافت کمک در فلکه الکویت در شهر غزه بودند از سوی اشغالگران هدف قرار گرفتند.

از سوی دیگر یک منبع بیمارستانی از داخل بیمارستان شفا اعلام کرد: اشغالگران همه طبقه‌های ساختمان جراحی را به آتش کشیدند. آنها درب اصلی ساختمان اورژانش بیمارستان را نیز منفجر کردند.

این منبع بیان کرد: اشغالگران انبار دارو را داخل مجتمع درمانی شفا به آتش کشیدند. نظامیان صهیونیست همچنین بیماران و آوارگان را در ساختمان «نایف» که ساختمانی قدیمی و فرسوده است جمع کرده و امکان ارتباط با بیماران وجود ندارد.

منبع مذکور اعلام کرد: در راهرو‌های ساختمان‌های بیمارستان شمار زیادی به دست صهیونیست‌ها اعدام شده اند.

انتهای پیام/




افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۳۶ نفر/ شهادت شمار زیادی در راهروهای بیمارستان شفا

منبع:آنـــا
? افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۳۶ نفر/ شهادت شمار زیادی در راهروهای بیمارستان شفا