افزایش تیم‌های گشت در محورهای حاشیه شهرهای استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بر افزایش تیم‌های گشت در محورهای حاشیه‌ای شهرها تاکید کرد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت ۲۷ خرداد ماه در جمع روسا و معاونین پلیس راهور استان کرمان اظهار کرد: تعیین الگوهای مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی از موضوعات قابل […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بر افزایش تیم‌های گشت در محورهای حاشیه‌ای شهرها تاکید کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ۲۷ خرداد ماه در جمع روسا و معاونین پلیس راهور استان کرمان اظهار کرد: تعیین الگوهای مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی از موضوعات قابل توجه در کاهش تصادفات به شمار می‌روند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی، آموزش و ترویج قوانین راهنمایی و رانندگی از راهبردهای اساسی برای کاهش تصادفات در بلندمدت به شمار می‌روند، افزود: مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور برای کاهش حوادث رانندگی مستلزم تدابیر و روش‌های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی است.

وی از پیگیری‌های پلیس راهور با دستگاه‌های متولی حوزه ترافیک برای ارتقاء ظرفیت کنترل هوشمند ترافیک خبر داد و گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که هوشمند سازی ترافیک یک فرهنگ شده و تخلفات حادثه ساز را به صفر برسانیم.

سرهنگ خوشوقت، اجرای منظم طرح‌های ترافیکی، ارائه آموزش‌های فرهنگ ترافیک، استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای طرح‌های هدفمند برای کاهش سرعت خودروها را از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث و تلفات در معابر شهری برشمرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از سوانح رانندگی در محورهای اطراف شهرها رخ می‌دهد، توجه به مقوله آرام سازی ترافیک، حضور و کنترل و برخورد قانونی با متخلفان را از اولویت‌های ماموریتی پلیس راهور در این محدوده عنوان کرد.

انتهای پیام




افزایش تیم‌های گشت در محورهای حاشیه شهرهای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? افزایش تیم‌های گشت در محورهای حاشیه شهرهای استان کرمان