افزایش تولید مرغ در رفسنجان/ برنامه‌ریزی برای یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مرغ یکی از کالاهای اساسی است و باید تأمین شود، گفت: در شش ماه اخیر ۸۸۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ در شهرستان انجام شد که رکورد بی‌نظیری به ثبت رسیده است. حسین رضایی امروز، چهارم بهمن‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مرغ یکی از کالاهای اساسی است و باید تأمین شود، گفت: در شش ماه اخیر ۸۸۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ در شهرستان انجام شد که رکورد بی‌نظیری به ثبت رسیده است.

حسین رضایی امروز، چهارم بهمن‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه و دیگر کالاهای اساسی یکی از اهداف اساسی در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه را به خوبی تأمین کنیم.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: در رفسنجان بیش از ۱۶۰ واحد پرورش مرغ و دو اتحادیه مرغداران فعالیت می‌کنند و بالای یک‌سوم مرغ استان کرمان در این شهرستان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در تأمین گوشت مرغ، در رفسنجان طی شش ماه اخیر بیش از ۸۸۵ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که روند افزایشی نسبت به سال‌های قبل داشته و رکوردی بی‌نظیر است و قصد داریم در تعاونی مرغداران این تولید را به بالای یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی افزایش دهیم.

رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه در تولید مرغ استان کرمان پیشتاز هستیم اما هنوز هم استان نیاز به این نوع گوشت دارد و در مواقعی از زمان از نقاط دیگر کشور هم واردات مرغ به استان انجام می‌شود تا نیاز مردم برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به ماه‌های مبارک رمضان و ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم نیاز است تولید و ذخیره‌سازی مرغ انجام شود تا با مشکل کمبود مرغ مواجه نشویم.

انتهای پیام




افزایش تولید مرغ در رفسنجان/ برنامه‌ریزی برای یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی

منبع: ایـسنا
? افزایش تولید مرغ در رفسنجان/ برنامه‌ریزی برای یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی