افزایش تنش های اجتماعی و زندگی تقویت مجموعه سلامت روان جوامع را می طلبد

نذیر کرمان/کرمان مدیر گروه بهداشت روان دانشگاه علوم پزشگی رفسنجان با اشاره به افزایش اختلالات روحی و روانی در جوامع کنونی بر لزوم تقویت سیستم جامع سلامت روان در شهرها و مجموعه های صنعتی تاکید کرد. دکتر رضا رحیمی در گفت‌وگو با نذیر کرمان با تبریک هفته سلامت روان، اظهار کرد: در حال حاضر در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر گروه بهداشت روان دانشگاه علوم پزشگی رفسنجان با اشاره به افزایش اختلالات روحی و روانی در جوامع کنونی بر لزوم تقویت سیستم جامع سلامت روان در شهرها و مجموعه های صنعتی تاکید کرد.

دکتر رضا رحیمی در گفت‌وگو با نذیر کرمان با تبریک هفته سلامت روان، اظهار کرد: در حال حاضر در همه مراکز روان‌شناختی در شهرستان روانشناس داریم و گسترش مراکز جامع سلامت روان را در برنامه داریم، همچنین در کارخانجات و مجتمع های صنعتی با توجه به شیفت کاری سنگین پرسنل لازم است مرکز سلامت روان راه‌اندازی شود تا ارزیابی سلامت روان کارکنان و درمان تخصصی آنان دنبال شود.

مدیر گروه بهداشت روان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: رحیمی هشدار داد: شاهد افزایش جدی اختلالات روحی و روانی کودکان سنین هشت سال و بالاتر مانند افت تحصیلی، بی‌انگیزه بودن، مشکلات خواب، روابط نادرست، رفتارهای بزهکارانه و پرخاشگری شدید هستیم.

به‌گفته وی، با هجوم فضای مجازی، ماهواره‌ها و رشد علم و فناوری و افزایش روزبه‌روز تنش‌ها و مشکلات زندگی و خانوادگی، می‌طلبد سیستم سلامت روان جامع و کاملی داشته باشیم.

انتهای پیام




افزایش تنش های اجتماعی و زندگی تقویت مجموعه سلامت روان جوامع را می طلبد

منبع: ایـسنا
? افزایش تنش های اجتماعی و زندگی تقویت مجموعه سلامت روان جوامع را می طلبد