افزایش ابر و بارشهای پراکنده در کرمان پیش بینی می شود

کرمان- رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: از امشب تا روزپنجشنبه در مناطق جنوبی استان بویژه ارتفاعات این مناطق شاهد افزایش ابر و بارشهای پراکنده خواهیم بود. فهیمه راستی در گفت وگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: از امشب تا روز پنجشنبه در مناطق جنوبی استان […]

کرمان- رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: از امشب تا روزپنجشنبه در مناطق جنوبی استان بویژه ارتفاعات این مناطق شاهد افزایش ابر و بارشهای پراکنده خواهیم بود.

فهیمه راستی در گفت وگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: از امشب تا روز پنجشنبه در مناطق جنوبی استان بویژه ارتفاعات این مناطق شاهد افزایش ابر و بارشهای پراکنده خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی این مدت با وزش بادهای نسبتاً شدید در شرق و برخی مناطق غربی استان، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با جنوبی شدن جریانات و انتقال ریزگرد از کویر مرکزی ایران به سمت استان، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در شمال، مرکز و غرب استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در سایر مناطق استان طی روزهای آینده جوی نسبتاً آرام و پایدار حاکم است.

راستی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بردسیر با دمای منفی ۳ سردترین و منوجان با دمای ۲۸ درجه گرم‌ترین مناطق استان بوده و در شهر کرمان نیز حداکثر ۲۰ و حداقل دمای صفر درجه را شاهد بودیم.

کد خبر ۵۹۵۱۲۵۳




افزایش ابر و بارشهای پراکنده در کرمان پیش بینی می شود

منبع: مــهر
? افزایش ابر و بارشهای پراکنده در کرمان پیش بینی می شود