افزایش آمادگی در شرایط بحران در دستور کار باشد

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایمن سازی، افزایش آمادگی در شرایط بحران و ارتقای سطح مقاومت در همه بخش‌های یک نظام اداری باید در دستور کار باشد. به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در جلسه کمیته […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایمن سازی، افزایش آمادگی در شرایط بحران و ارتقای سطح مقاومت در همه بخش‌های یک نظام اداری باید در دستور کار باشد.

به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور رؤسای کارگروه‌ها برگزار شد، ضمن تبیین اهمیت پدافند غیرعامل گفت: جلسات کمیته پدافند غیرعامل باید مصوبه و بازخورد داشته باشند.

وی افزود: آموزش و پرورش بخش وسیعی از جامعه را پوشش می‌دهد و فرهنگیان نقش مهمی در انتقال همه مفاهیم، فرهنگ‌ها و ارزش‌ها دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان می‌توانند مؤثرترین فرهنگ سازان در زمینه پدافند غیرعامل در محیط مدرسه باشند چرا که هم آموزش و هم بخش عمده‌ای از تربیت و پرورش دانش آموزان در اختیار آنهاست.

اسکندری نسب با بیان اینکه دشمن همیشه تلاش کرده تا مایه یاس و ناامیدی شود، گفت: معلم به عنوان یک مربی در زمینه بازدارندگی از آسیب‌ها به ویژه در دوران حاضر و ارتقای تاب آوری دانش آموزان، می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی بیان کرد: اگر معلم، دانش آموزانی متعهد و مسئولیت پذیر تربیت کند، هیچ توطئه ای نمی‌تواند مشکل ساز شود، همه تلاش خود را باید به کار گیریم تا همه آسیب‌ها و خسارات را به حداقل برسانیم و پدافند غیرعامل را در همه واحدها و بخش‌ها نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: ایمن سازی سیستم، ارتقای قابلیت‌ها در شرایط بحران و افزایش مقاومت باید در دستور کار باشد و در این زمینه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

کد خبر ۵۳۴۸۲۰۵




افزایش آمادگی در شرایط بحران در دستور کار باشد

منبع:مــهر
? افزایش آمادگی در شرایط بحران در دستور کار باشد