افتخار دیدار رهبری را مدیون خون حاج قاسم هستیم

یکی از بانوان عنبرآبادی گفت: از لحظه که از حسینیه امام(ره) بیرون آمدم یک حس سبک و فارغ حس دنیایی دارم.  به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، بانوی فعال فرهنگی شهرستان عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرجنوب، درخصوص دیدارش با مقام معظم رهبری گفت: من برای نخستین بار بود که توفیق دیدار مقام […]

یکی از بانوان عنبرآبادی گفت: از لحظه که از حسینیه امام(ره) بیرون آمدم یک حس سبک و فارغ حس دنیایی دارم.

 به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، بانوی فعال فرهنگی شهرستان عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرجنوب، درخصوص دیدارش با مقام معظم رهبری گفت: من برای نخستین بار بود که توفیق دیدار مقام معظم رهبری را پیدا کردم، این دیدار شیرین و وصف ناشدنی بود که ایشان را از نزدیک زیارت می‌کردم.

 
این بانوی فرهنگی بیان کرد: روز چهارشنبه بود که به‌ من اطلاع دادند دیدار رهبری نصیبت شده اون لحظه یک حس بی‌نظیر تمام وجودم را فرا گرفت تا جمعه که قرار بود ساعت دو بعد‌از‌ظهر بهشت‌زهرا کرمان باشیم دل تو دلم نبود.
 
وی اظهار کرد: وقتی رسیدم گلزار شهدا یک جمعیت بسیار زیادی آنجا بود از تمام استان کرمان من رفتم در صف که منتظر زیارت مرقد حاج قاسم شوم وقتی که رسیدم به مزار چشمم به اسم حاج قاسم افتاد اشک‌هایم جاری شد و از ایشان تشکر کردم که خون جوشان این شهید عزیز بود که باعث افتخار ما استان کرمانی‌ها شده و از برکت خون پاک ایشان این نعمت دیدار نصیب ما شد.
 
این بانوی فرهنگی گفت: سفر سختی‌های خودش را دارد ولی چون منتظر لحظه ناب حضور بودم برایم مهم نبود آرام قرار نداشتم نه من بلکه همه کسانی که اونجا بودند. صبح ساعت چهار صبح هوای سرد آمدیم بیرون روی حیاط تیپ حضرت زهرا(س) تا ساعت هفت صبح منتظر ماشین بودم اصلا سردی هوا حس نمی‌کردم با اینکه من یک گرمسیری بودم سرمای تهران را حس نمی‌کردم اینقدر دلگرم دیدار آقا بودم.
 
وی افزود: سوار شدیم حرکت کردیم به طرف حسینه امام خمینی(ره) بعداز سه گیت با اون صف‌های طولانی بلاخره بعد از چند ساعت انتظار وارد حسینه امام شدیم وقتی وارد شدم مثل یک گنجشک که منتظر مادرش هست برایش غذا بیاورد بال بال میزدم نفسم در سینه حبس شده بود یک لحظه چشمم افتاد به دختر حاج قاسم زینب خانم به طرفش رفتم باهاش احوال پرسی کردم ایشون خوش‌آمد گویی کردن و به همان مهربانی پدرش جذاب و با وقار بود‌.
 
بانوی فرهنگی بیان کرد: خلاصه لحظه دیدار به سرآمد ماه ما از پشت پرده بیرون آمد چه زیبارویی هاله نور آمد همه یک حس داشتند اشک امان نمی‌داد که قابل وصف نیست، از محبت حضرت آقا نسبت به مردم کرمان که با کلماتی که به زبان آورد باز هم این افتخار مدیون خون حاج قاسم هستیم
 
وی گفت: حضرت آقا خواست در انتخابات مشارکت قوی داشته باشیم، به مردم فلسطین به هر شکل در توان است کمک کنیم، فرهنگ حاج قاسم راباید جا بیندازیم من هم با همه بچه‌هایی که اونجا بودیم قرار بستیم باهم‌فکری هم و کمک مسئولان فرهنگی شهرستان‌ها تلاش کنیم این خواسته‌های رهبر عزیزمان رو زمین نماند.
 
این بانوی فعال فرهنگی در پایان گفت: از لحظه ای که از حسینه حضرت امام خمینی(ره) آمدم بیرون یک حس سبک و فارغ حس دنیایی دارم  فکر میکنم دوباره به متولد شدم.

انتهای خبر/بهادری 




افتخار دیدار رهبری را مدیون خون حاج قاسم هستیم

منبع:آرمـان
? افتخار دیدار رهبری را مدیون خون حاج قاسم هستیم