افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است

بسیجی موفق شهرستان فهرج‌ با بیان اینکه مهمترین شاخصه بسیجیان پا در رکاب ولایت بودن است، گفت: افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ روح‌الله زیدآبادی از بسیجیان‌ موفق شهرستان فهرج بشمار می‌رود، که طی سال‌های اخیر به‌صورت جهادی خدمات زیادی را به محرومان منطقه ارائه داده است. […]

بسیجی موفق شهرستان فهرج‌ با بیان اینکه مهمترین شاخصه بسیجیان پا در رکاب ولایت بودن است، گفت: افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ روح‌الله زیدآبادی از بسیجیان‌ موفق شهرستان فهرج بشمار می‌رود، که طی سال‌های اخیر به‌صورت جهادی خدمات زیادی را به محرومان منطقه ارائه داده است.

 
وی طی گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور در بسیج از سال ۸۸ گفت: طی این سال‌ها، مسئولیت‌های مختلفی از جمله عملیات پایگاه، جانشین پایگاه، مسئول گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پایگاه و فرمانده گردان بیت المقدس را عهده‌دار بوده‌ام.
 
زیدآبادی از تکمیل مسکن محرومان، تکمیل غسالخانه، تکمیل آشپزخانه، حصار، ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی، توزیع دو هزار قرص نان، ذبح ۱۰ راس گوسفند و … بعنوان اهم کارهای خود در قالب گروه های جهادی نام برد و خاطرنشان کرد: افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ​​صاحب‌الزمان (عج) روستای جهان‌آباد، مهمترین شاخصه بسیجیان را در رکاب ولایت بودن دانست و بیان کرد: اگر ولایت‌مداری از بسیج گرفته شود هیچ چیزی برای آن باقی نمی‌ماند.
 
مسئول گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی بسیج سازندگی فهرج در پایان انگیزه خود را از خدمت بی‌منت به مردم، عاقبت بخیری عنوان کرد و گفت: جای دارد از فرماندهان سپاه فهرج و حوزه شهید رجایی که طی این سال‌ها به بنده اعتماد کردند تا خادمی مردم را در کسوت یک بسیجی یدک بکشم کمال تقدیر و تشکر داشته باشم.
انتهای خبر/عباسزاده




افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است

منبع:آرمـان
? افتخار بسیج، خدمت و یاری‌رسانی به مردم است