افتتاح ۷ مدرسه خیّرساز در رابُر

هفت مدرسه خیرساز به نام سپهبد شهید حاج “قاسم سلیمانی”در رابُر به بهره برداری رسید. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادیین افتتاح مدارس خیرساز شهرستان رابر گفت:مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تجلیل از خیران مدرسه ساز خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این هفت مدرسه […]

هفت مدرسه خیرساز به نام سپهبد شهید حاج “قاسم سلیمانی”در رابُر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادیین افتتاح مدارس خیرساز شهرستان رابر گفت:مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تجلیل از خیران مدرسه ساز خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این هفت مدرسه در مجموع با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع حدود هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده که به همت نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی تامین شده است.

رضا رضایی افزود:مدرسه یک کلاسه روستای باب گلو، مدرسه یک کلاسه بابید اولیا در روستای ده دیوان و مدرسه یک کلاسه روستای کبیر هر کدام با زیربنای ۷۹ متر مربع و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بگفته وی همچنین مدرسه ۲ کلاسه روستاهای تذرج و هلیرود هر کدام با زیربنای ۱۲۲ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و ۲ مدرسه چهار کلاسه نیز در روستای شهیدپرور گنجان با اعتبار چهار میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال ساخت است.

حاج اکبر ابراهیمی تاکنون ۳۰ مدرسه در استان کرمان احداث کرده و هزینه تعمیر و بازسازی ۱۶ مدرسه آسیب دیده از سیل اخیر را نیز پذیرفته است.

 طبق مصوبه نشست شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش ساخت اردوگاه راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی در زمینی به مساحت ۲۹ هکتار و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اول فروردین ۱۴۰۱ همزمان با شصت و پنجمین سالروز تولد “سردار دل ها”، با حضور مسئولان کشوری و استانی در کرمان آغاز می شود.

 

 




افتتاح ۷ مدرسه خیّرساز در رابُر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح ۷ مدرسه خیّرساز در رابُر