افتتاح ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

فت فتو/کرمان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار رفسنجان و جمعی از مقامات محلی، ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان با اعتبار بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو، فرماندار رفسنجان عصر امروز در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها شامل […]

فت فتو/کرمان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار رفسنجان و جمعی از مقامات محلی، ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان با اعتبار بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو، فرماندار رفسنجان عصر امروز در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها شامل یک حلقه چاه آب آشامیدنی، پرورش دام، زیرسازی و آسفالت روستایی، نیروگاه خورشیدی، پارک و … است که برای اجرای این پروژه ها اعتباری معادل ۱۸۴ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

علی اکبر پورمحمدی افزود: یک واحد پرورش مرغ با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد ریال در کشکوییه رفسنجان به بهره برداری رسید ضمن اینکه تأمین روشنایی بلوار روستاهای تقی آباد و حسین آباد و نیز رفع افت ولتاژ برق چند روستا با مجموع اعتبارات ۱.۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز در این بخش بود.

وی بیان کرد: زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری در روستاهای دئفه رضوی، احمدآباد دئفه، بهجت آباد و احمد آباد هرندی به میزان بیش از ۳۹ هزار متر مربع و هزینه بیش از ۷۱ میلیارد ریال از افتتاحیات امروز بود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: نیروگاه خورشیدی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، یک کارگاه خیاطی با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال، سالن انتظار آرامستان و پارک در این بخش با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال از سوی شهرداری این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان نیز در آئین بهره برداری از یک حلقه چاه آب آشامیدنی در دهستان شریف آباد کشکوئیه گفت: در راستای تأمین و رفع کمبود آب آشامیدنی دهستان شریف آباد، یک حلقه چاه با عمق ۲۸۰ متر و ۲۰ لیتر در ثانیه آبدهی در این منطقه حفر شد.

حسین چرخ انداز افزود: با حفر این چاه که اعتباری ۲۰ میلیارد ریالی در بر داشته مشکل قطع آب اهالی حل می شود و بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

افتتاح 12 پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

افتتاح 12 پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

افتتاح 12 پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

افتتاح 12 پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

انتهای پیام




افتتاح ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر

منبع: ایـسنا
? افتتاح ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان به مناسبت دهه فجر