افتتاح ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در فهرج به مناسبت دهه فجر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به‌ مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان فهرج با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو؛ محمدعلی نظری در پایان سفر امروز خود به شهرستان فهرج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به‌ مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان فهرج با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو؛ محمدعلی نظری در پایان سفر امروز خود به شهرستان فهرج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: یکی از کارهای اصلی بسیج و سپاه علاوه بر اقتداری که از طریق رزمایش‌ها و گشت‌های رضویون به آن نگاه ویژه‌ای دارد بحث خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: ما طی چندروز اخیر در شهرستان‌های شرقی و جنوبی و برخی از شهرستان‌های شمال استان با توجه به کم برخوردار بودن آنها، بیش از ۱۵۰ طرح محرومیت زدایی بویژه پروژه‌های آب را در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با کمک همه ارکان و دستگاه‌های این دولت خدمتگزار افتتاح و به بهره‌برداری رساندیم.

وی اضافه کرد: امروز نیز در شهرستان فهرج ۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی اعم از آبرسانی به ۶ روستا با جمعیت ۸۸۱۱ نفر، تکمیل ۱۹ واحد مسکن محرومین، ساخت ۵۵ چشمه حمام و سرویس بهداشتی، یک کارگاه تولیدی اشتغالزایی، ۲ باب مسجد، یک باب غسالخانه و … با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

نظری اظهار کرد: در کل استان، ۱۵۰ پروژه ما در قالب بیش از ۹۲ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری رسید که عمده این پروژه‌ها بحث آبرسانی بود که مهمترین الویت ما را شامل می شود.

فرمانده سپاه ثارالله خاطرنشان کرد: در این ایام ۶ شهرستان ما با جمعیت بیش از ۷۰ هزار نفر و تعداد ۲۰ هزار و ۶۳۰ خانوار با مبلغ ۱۷ میلیارد از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی در ادامه از ساخت پایگاه و احیای قنوات، ساخت خانه عالم، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، تکمیل خانه محرومین و سالن‌های ورزشی، اهدای جهیزیه، توزیع کمک‌های مومنانه، ساخت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، ساخت غسالخانه و تکمیل مسجد بعنوان دیگر پروژه‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر نام برد و اضافه کرد: همچنین در این ایام کمک به ساخت گلزار شهدای گمنام در  برخی شهرستان‌ها و احداث ۲۴ کیلومتر سیل‌بند در نقاط حساس و بحرانی را به کمک گروه‌های جهادی و آب منطقه‌ای استان داشتیم.

نظری با اشاره به افتتاح کارگاه اشتغالزایی و احداث زمین چمن طی ۸ روز گذشته بیان کرد: بعضی از پروژه‌ها را در این ایام بویژه ساخت منازل سازمانی و پروژه‌های عمرانی داخل سپاه اعم از انبارهایی که باید در مواقع بحرانی به مردم خدمت رسانی کنیم کلنگ زنی شدند.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه از تنش آبی بعنوان یکی از مشکلات شهرستان فهرج یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ سعی می‌کنیم بحث انتقال آب، ترمیم شبکه آب، حفر چاه و بعضی از روستاهایی که مشکل آب دارند را مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است بیشترین اعتبار را در بحث قرارگاه محرومیت‌زدایی برای شهرستان فهرج بگذاریم.

نظری بحث مسکن و تعمیر مسکن در کنار اشتغال را از دیگر مشکلات این منطقه دانست و افزود: از مسئولان عزیز کرمان تقاضا دارم از نزدیک مشکلات را ببینند و بررسی کنند تا با ورود و کمک سرمایه‌گذاران مشکلات یاد شده مرتفع شوند.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: عشایر و همه مردم شریف و نجیب شهرستان فهرج جزء ثابت قدم‌ترین مردم کشورمان هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ذره‌ای عقب نشینی نکرده اند.

انتهای خبر/عباسزاده
 




افتتاح ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در فهرج به مناسبت دهه فجر

منبع:آرمـان
? افتتاح ۹۴ پروژه محرومیت زدایی در فهرج به مناسبت دهه فجر