افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی در استان کرمان

همزمان با هفته مقاومت آئین کلنگ زنی۴۰۰ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی با محوریت روستای قنات‌ملک در کرمان انجام شد. به گزارش فت فتو از کرمان، آیین کلنگ زنی۴۰۰ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی با محوریت روستای قنات‌ملک(زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز ۱۵ دی ماه در […]

همزمان با هفته مقاومت آئین کلنگ زنی۴۰۰ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی با محوریت روستای قنات‌ملک در کرمان انجام شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین کلنگ زنی۴۰۰ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی با محوریت روستای قنات‌ملک(زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز ۱۵ دی ماه در رابر برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین بیان کرد: ما با تأسی از امام خود و به پیروی از استاد خود شهید سلیمانی باور داریم انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود. مردم پای دین و انقلاب ایستادند و ما را سربلند کردند و نام ایران امروز در دنیا می‌درخشد.

وی تصریح کرد: امروز در قالب قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی ۶۳ پروژه آبرسانی افتتاح می‌شود و برای امسال آبرسانی به ۴۰۲ شهرستان پیش‌بینی شد که با همکاری آبفا استان و شهرستان‌ها، مسئولین اجرایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و مشارکت مردمی این حرکت انقلابی جهادی و مردمی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه این پروژه‌های آبرسانی با در نظر گرفتن عدد ۶۳(به نیت سن پر برکت شهید سلیمانی در زمان شهادت) در مقاطع مختلف اجرا خواهد شد، گفت: آبرسانی به ۲۶۰ روستا با همکاری خیرین و ۱۴۲ روستا توسط سپاه انجام می‌گیرد.

سردار معروفی تصریح کرد: در هفته مقاومت به تعداد ۱۰ هزار و ۷۳۲ خانوار با جمعیت ۲۸ هزار و ۲۳۳ نفر به ترتیب در شهرستان‌های رفسنجان۱۸ روستا، رابر ۱۲ روستا، رودبار ۸ روستا، فهرج ۸ روستا، کهنوج ۶ روستا، ریگان ۴ روستا، عنبرآباد۴ روستا و بم ۳روستا آبرسانی شد و تا پایان سال ۱۴۰۱ اگر با همین روحیه پیش رویم مشکل آب بسیاری از روستاهای استان حل خواهد شد و در حوزه آب شهری شمال استان نیز در پروژه انتقال آب از خلیج فارس کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص ساخت مسکن مددجویان بیان کرد: ۱۲۰۰ مددجوی روستایی داریم که فاقد مسکن هستند و امروز با کمک کمیته امداد و بنیاد مسکن در فاز اول ۴۰۰ واحد مسکونی از روستای قنات‌ملک کلنگ زنی شد که به مدت یک سال کامل خواهند شد.

معروفی با اشاره به اینکه این پروژه ها برای مقاطع مختلف زمانی به تعداد ۶۳ پروژه به نیت سن شهید سلیمانی تعریف شده است؛ اظهار کرد: آبرسانی در ۲۶۰ روستا با مشارکت خیرین و ۱۴۲ روستا با سپاه است و اگر تا پایان سال ۱۴۰۱ با همین روحیه جلو برویم، مشکل آب قریب به اتفاق روستاها را حل می کنیم.
 

 

انتهای پیام




افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی در استان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی در استان کرمان