افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویان کرمانی

۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان در قالب طرح چهل قسیم به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای سعیدی کرمان افتتاح شد. به گزارش  فت فتو از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح این واحد‌های مسکونی که با حضور اختری مدیر […]

۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان در قالب طرح چهل قسیم به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای سعیدی کرمان افتتاح شد.

به گزارش  فت فتو از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح این واحد‌های مسکونی که با حضور اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور وبا گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کلنگ احداث طرح چهل قسیم حاج قاسم سلیمانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به زمین زده شد وبا همکاری و مشارکت خیران این واحد‌های مسکونی احداث و به مناسبت دومین سالگرد این شهید بزرگوار افتتاح و تحویل مددجویان کرمان شد.

او گفت: به دنبال این هستیم در مسجد و یا حیاط این منازل مسکونی مکانی را به منظور ارائه آموزش‌های فرهنگی و تربیتی و هم چنین اشتغال برای مددجویان راه اندازی کنیم تا زنان سرپرست خانوار در کنار خانه داری و تربیت فرزندان، از محل ایجاد مشاغل خرد و خانگی منبع درآمدی نیز داشته باشند.

او در ادامه از اهداء ۶۵۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند، واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و افتتاح ۲۰۰ پنل خورشیدی مددجویان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و گفت: اجرای این برنامه از برکات و یاد و نام سردار سلیمانی است.

صادقی در ادامه از کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان با مشارکت سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و گفت: کلنگ ساخت این واحد‌های مسکونی روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه به صورت نمادین در روستای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی به زمین زده خواهد شد.

او در ادامه به آمار بالای فقر و محرومیت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این آمار زیبنده استان ثروتمند کرمان بهشت معادن کشور و خاورمیانه نیست.

او به ایده زینی وند استاندار کرمان در زمینه ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم موضوع مسئولیت‌های اجتماعی سریعتر در استان اجرایی و ساز و کاری برای آن تعریف شود.

در این مراسم از تعدادی از خیران و مسئولانی که در ساخت این واحد‌های مسکونی مشارکت داشتند با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ح




افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویان کرمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویان کرمانی