افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان

در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور فرمانده سپاه استان کرمان ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با سومین روز از دهه مقاومت و در آستانه سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی […]

در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور فرمانده سپاه استان کرمان ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با سومین روز از دهه مقاومت و در آستانه سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان ریگان، با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید سلیمانی همیشه به دنیال مردم یاری و کمک به محرومین به ویژه در نقاط کم برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه سومین روز دهه مقاومت با عنوان “مردم‌داری، مردم یاری و عمل جهادی” نامگذاری شده و در این راستا امروز ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم با این اقدامات، گام کوچکی در راستای تحقق فکر، اندیشه و مکتب حاج قاسم برداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها در شهرستان ریگان است، ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها با کمک تعدادی از گروه‌های جهاد داخل و خارج استان و دستگاه‌هایی که در این حوزه دخیل بودند از جمله آبفا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری به بهره‌برداری رسیدند.

نظری از افتتاح سه مدرسه سه کلاسه و آبرسانی به هفت روستا خبر داد و گفت: افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی داشتیم که تعمیر و ساخت مسکن محرومین، خانه عالم و سرویس بهداشتی از جمله آنها است.

انتهای پیام/۵۱۱/




افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان

منبع: تسنــیم
? افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شرق استان کرمان