افتتاح یک باب خانه ورزش روستایی در ریگان

بیست و دومین خانه ورزش روستایی شهرستان ریگان با حضور رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در روستای رحمت آباد افتتاح شد. به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان ریگان، موسی سلطان آبادی اظهار کرد: این خانه ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های […]

بیست و دومین خانه ورزش روستایی شهرستان ریگان با حضور رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در روستای رحمت آباد افتتاح شد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان ریگان، موسی سلطان آبادی اظهار کرد: این خانه ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستای رحمت آباد راه اندازی شد.

 
رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان میز پینگ پُنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌ ورزش روستایی عنوان کرد.
 
سلطان آبادی تصریح کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی، بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت مردمی در روستا‌های محروم ریگان است که زمینه‌های لازم برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان زیر سقف امید را تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.
 
وی هزینه راه اندازی هر خانه ورزش روستایی را بیش از ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در سایر روستا‌های شهرستان نیز خانه‌های ورزش روستایی راه اندازی خواهد شد.
 
انتهای خبر/د




افتتاح یک باب خانه ورزش روستایی در ریگان

منبع:آرمـان
? افتتاح یک باب خانه ورزش روستایی در ریگان