افتتاح چند طرح در گلباف

با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و‌جمعی از مسئولین محلی، چند طرح عمرانی در گلباف افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو، دهیاری دهستان جوشان با مساحت ۷۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو‌میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.زمین چمن دهستان جوشان […]

با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و‌جمعی از مسئولین محلی، چند طرح عمرانی در گلباف افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو، دهیاری دهستان جوشان با مساحت ۷۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو‌میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.
زمین چمن دهستان جوشان بااعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال ازمحل خودیاری وکمک خیرین افتتاح گردید.
همچنین بازدید از طرح‌های عمرانی و جلسه شورای اداری گلباف با حضور دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، وجمعی از مسئولین استانی و محلی در بخشداری گلباف برگزار گردید.

در این جلسه دکتر پور ابراهیمی اظهار داشت:از هرنوع طرح اقتصادی که قابلیت اشتغالزایی داشته باشد حمایت می‌کنیم.
دکتر پور ابراهیمی افزود:پروژه گازرسانی روستا‌های شمالی گلباف با مجوز وزارت نفت به صورت کامل انجام شده و طبق توافقی که با شرکت گازاستان صورت گرفته طرح مطالعاتی گاز رسانی به روستا‌های جنوبی گلباف انجام شده وتا پایان سال ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید

دکتر پور ابراهیمی با توجه به فرسوده بودن شبکه آبرسانی از مسئولین مربوطه خواست که اقدامات لازم را جهت رفع مشکل انجام دهند.
وی با تاکید بر این‌نکته که قنوات متعددی در گلباف وجود دارد از مالکان قنات‌ها خواست تا از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند و با اشتغالزایی در پرورش ماهی، می‌توانند گلباف را به قطب تولید ماهی سردابی تبدیل کنند.




افتتاح چند طرح در گلباف

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح چند طرح در گلباف