افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹۸ پروژه جنوب کرمان و برگزاری جشنواره شهید رجایی

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت و با دستور وزیر کشور، ۷۹۸ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف جوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. احمد بلندنظر، فرماندار جیرفت شامگاه ششم شهریورماه در ارتباط ویدئو  کنفرانس با جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و یکی […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت و با دستور وزیر کشور، ۷۹۸ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف جوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

احمد بلندنظر، فرماندار جیرفت شامگاه ششم شهریورماه در ارتباط ویدئو  کنفرانس با جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و یکی از قطب‌های مهم مرکبات و محصولات جالیزی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تولید سالیانه چهار و نیم میلیون تن محصولات جالیزی خارج از فصل در جنوب کرمان بیان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم شهرستان‌های جنوبی معادن و ذخایر کرومیت، طلا، آهن و مس است که درخواست کمک برای استفاده از این ظرفیت‌ها را داریم.

فرماندار جیرفت به پتانسیل گردشگری و تمدن ۷۰۰۰ ساله شهری این منطقه اشاره و در ادامه بیان کرد: به دلیل عدم توسعه متوازن استان در دولت‌های قبلی، جنوب کرمان فاصله زیادی با شمال دارد و با وجود توجه استاندار دولت سیزدهم در توزیع عادلانه اعتبارات، لازم است توجه بیشتری به جنوب کرمان صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت بیان کرد: ۷۹۸ پروژه از اعتبارات ملی، استانی و سفر ریاست جمهوری در هفته دولت در جنوب استان کرمان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۱۷۹ مورد کلنگ‌زنی و ۶۱۷ مورد افتتاح است و سرجمع اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۴۹۷۰ میلیارد تومان است.

بلندنظر با اشاره به قول رئیس جمهور در سفر به جنوب کرمان درباره استقلال این منطقه و همچنین ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی، خواستار تحقق این وعده‌ها شد.

به گزارش نذیر کرمان جلسه با دستور وزیر کشور، پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در جنوب کرمان بهره‌برداری شد.

همچنین همزمان با جلسه شورای اداری کرمان، جشنواره شهید رجایی استان با حضور وزیر کشور برگزار و دستگاه‌های اجرایی برتر جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام




افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹۸ پروژه جنوب کرمان و برگزاری جشنواره شهید رجایی

منبع: ایـسنا
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹۸ پروژه جنوب کرمان و برگزاری جشنواره شهید رجایی