افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه میراث‌فرهنگی و گردشگری کرمان در هفته دولت

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت خبر داد. فریدون فعالی امروز ۳۱ مردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه‌های مذکور شامل ۱۴ پروژه گردشگری، سه پروژه میراث‌ فرهنگی و یک پروژه صنایع‌دستی می‌شود. وی افزود: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت خبر داد.

فریدون فعالی امروز ۳۱ مردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه‌های مذکور شامل ۱۴ پروژه گردشگری، سه پروژه میراث‌ فرهنگی و یک پروژه صنایع‌دستی می‌شود.

وی افزود: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی و مابقی مربوط به مجتمع‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در شهرستان‌های مختلف است.

فعالی به پروژه‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی اشاره و بیان کرد: در هفته دولت مرمت و ساماندهی قلعه دختر و اردشیر، بازار عزیز و قبه سبز و همچنین تکیه قلعه محمود آغاز شده و در زمینه صنایع‌دستی هم آموزش ۱۰۰۰ متقاضی در مناطق محروم و کم برخوردار را خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۹ هزار و ۲۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌های مذکور برای ۴۳۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام




افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه میراث‌فرهنگی و گردشگری کرمان در هفته دولت

منبع: ایـسنا
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه میراث‌فرهنگی و گردشگری کرمان در هفته دولت