افتتاح و بهره برداری از ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی در ارزوئیه

با حضور دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی شامل؛ ۵ زمین چمن، ۱۵ طرح کشاورزی، برق‌ رسانی و طرح های توسعه و اصلاح شبکه برقی در شهرستان ارزوئیه افتتاح و به بهره‌ برداری رسید. به گزارش فت فتو از ارزوئیه در هشتمین روز […]

با حضور دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی شامل؛ ۵ زمین چمن، ۱۵ طرح کشاورزی، برق‌ رسانی و طرح های توسعه و اصلاح شبکه برقی در شهرستان ارزوئیه افتتاح و به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور معاون استاندار کرمان ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی در ارزوئیه افتتاح و بهره برداری شد. 

دکتر حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان صبح امروز ۲۰ بهمن‌ ماه در سفر یک روزه خود به شهرستان ارزوئیه با همراهی فرماندار و سایر مسئولان شهرستان چند طرح خدماتی و کشاورزی را افتتاح کرد. 

زمین چمن روستای حسین آباد یکی از پروژه هایی بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و جمعی از مسئولین محلی توسط مادر شهید شیرزاد حاتمی مورد بهره برداری قرار گرفت که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث این زمین چمن بوده که از طریق شرکت ملی صنایع مس و دهیاری روستای حسین آباد تامین شده است ، ۵ زمین چمن ، ۱۵ طرح کشاورزی و برق رسانی و طرح های توسعه و اصلاح شبکه برقی از جمله طرح هایی بود که در ارزوئیه افتتاح شد.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده 




افتتاح و بهره برداری از ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی در ارزوئیه

منبع:آرمـان
? افتتاح و بهره برداری از ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه کشاورزی و خدماتی در ارزوئیه