افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان

پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و پروژه شبانه‌روزی مرکز خدمات جامع سلامت و تسهیلات زایمانی در بخش آسمینون منوجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، […]

پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و پروژه شبانه‌روزی مرکز خدمات جامع سلامت و تسهیلات زایمانی در بخش آسمینون منوجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،  سراجی فرماندار و جمعی از مسئولان  محلی پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 این پروژه‌ها شامل چهار واحد پانسیون پزشک و ماما مراکز قلعه و دهنو با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و پروژه شبانه‌روزی مرکز خدمات جامع سلامت (شهری و روستایی) و تسهیلات زایمانی در بخش آسمینون با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال بود.

مرکز شبانه‌روزی خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و تسهیلات زایمانی حاج قاسم سلیمانی شهر نودژ با متراژ ۴۸۵ متر جمعیت حدود ۱۴ هزار نفر و تعداد ۴ هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

از زمان روی کار آمدن دکتر خیرخواه بر مسند ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و پی‌گیری‌های نماینده طر‌ح‌ها و کارهای ماندگار زیادی در حوزه بهداشت در شهرستان‌های جنوبی انجام شده است.

انتهای خبر/محمدی




افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان

منبع:آرمـان
? افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه بهداشتی در شهرستان منوجان