افتتاح و آغازعملیات اجرایی ۷ واحدآموزشی

در مراسمی امروز یک واحد آموزشی عشایری در منطقه عشایری کفه مرروستای چاه تلخ سیرجان بهره برداری شد و عملیات اجرایی ۶ واحد آموزشی عشایری نیزآغاز شد. به گزارش فت فتو ،در این مراسم که فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولین هم حضور داشتند آقای سهراب محمدی سلیمانی رییس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان […]

در مراسمی امروز یک واحد آموزشی عشایری در منطقه عشایری کفه مرروستای چاه تلخ سیرجان بهره برداری شد و عملیات اجرایی ۶ واحد آموزشی عشایری نیزآغاز شد.

به گزارش فت فتو ،در این مراسم که فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولین هم حضور داشتند آقای سهراب محمدی سلیمانی رییس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان گفت : این واحد آموزشی با زیربنای ۵۰ مترمربع وهزینه ۵ میلیارد ریال ازکمک های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر ساخته شده است.
وی افزود : در شهرستان سیرجان ۷۰ واحد آموزشی عشایری احداث شده است که ۷ واحد در حال بازسازی هستند و ۶ واحد آموزشی هم که تخریبی بودند امروز عملیات اجرایی شان آغاز شد که با هزینه ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی مدت سال آینده به اتمام می رسند.

افتتاح همزمان ۵۴واحدمسکن مددجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، باحضور جمعی از مسئولین شهرستان رابرآیین افتتاح ۵۴ واحدمسکن مددجویی کمیته امداد درروستای گنجان برگزار وهمزمان کلنگ ۴۶واحدمسکن مددجویی به زمین زده شد.
آقای سلندری مدیرکمیته امداد رابرگفت: این واحدهای مسکونی جزو طرح ۵۰۰۰واحدی مسکن مددجویان بودند که در مرحله اول طی یکسال ۵۴واحدمسکونی به بهره برداری رسید ودرحال حاضرکلنگ ۴۶واحدمسکن به زمین خورده است.

وی افزود: ۵۴ واحد مسکونی افتتاح شده با اعتباری۳۲میلیاردو۴۰۰میلون ریال ازمحل اعتبارات کمیته امدادبه بهره برداری رسید.
آقای سلندری گفت: ۴۶ واحدمسکونی که امروز کلنگ زنی شد با مشارکت بنیاد مسکن وکمیته امداد وخیرین آغازشده است.





افتتاح و آغازعملیات اجرایی ۷ واحدآموزشی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
?
افتتاح و آغازعملیات اجرایی ۷ واحدآموزشی