افتتاح نمایشگاه بهاره کرمان از فردا

با هدف شفاف سازی در قیمت کالا‌ها نمایشگاه بهاره از فردا در کرمان و سایر شهرستان‌های استان برپا می‌شود. به گزارش فت فتو، معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: جشنواره درج قیمت شفاف ویژه کالا‌های دارای قیمت تولید از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه امسال برگزار می‌شود و در این نمایشگاه […]

با هدف شفاف سازی در قیمت کالا‌ها نمایشگاه بهاره از فردا در کرمان و سایر شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

به گزارش فت فتو، معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: جشنواره درج قیمت شفاف ویژه کالا‌های دارای قیمت تولید از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه امسال برگزار می‌شود و در این نمایشگاه کالا‌هایی با حاشیه سود کمتر و ارزان‌تر به مردم کرمان عرضه می‌کند.

سینا خسروی افزود: درج قیمت به مصرف کننده می‌رسد در حالی که پیش از آن نصیب خرده فروش می‌شد و به دست مصرف و تولید کننده نمی‌رسید، درح این قیمت ممکن است در ابتدا مقاومت‌هایی داشته باشد لذا تاکید این است که ابتدا آن را به مردم بشناسانیم.

وی با اشاره به اثرات برگزاری این نمایشگاه بویژه در فرهنگ سازی افزود: ستاد کرونا کمال همکاری را برای برگزاری این نمایشگاه داشته و واحد‌های تولیدی به شرکت در آن ترغیب شده اند و قرار است قیمت تولیدکننده در این نمایشگاه جا بیفتد.

خسروی گفت: در شرایط عادی سقف حاشیه سود ۳۰ درصدی از قیمت تولید برای کالا‌های مصرفی تعیین شده، اما در این نمایشگاه برای پوشش هزینه‌های مرتبط از درب کارخانه تا دست مصرف کننده افزایش تا ۱۲ درصدی در نظر گرفته شده لذا کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه ۱۸ درصد ارزانتر به دست مصرف کننده می‌رسند.




افتتاح نمایشگاه بهاره کرمان از فردا

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح نمایشگاه بهاره کرمان از فردا