افتتاح موکب سیدالشهدا (ع) در ورودی شهرستان فهرج

در آستانه‌ اربعین حسینی، موکب سیدالشهدا (ع) در فهرج با هدف خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ورودی شهرستان فهرج افتتاح شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز و با حضور امام جمعه موقت کرمان، امام جمعه فهرج، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان، موکب سیدالشهدا (ع) به […]

در آستانه‌ اربعین حسینی، موکب سیدالشهدا (ع) در فهرج با هدف خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ورودی شهرستان فهرج افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز و با حضور امام جمعه موقت کرمان، امام جمعه فهرج، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان، موکب سیدالشهدا (ع) به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

 
حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آئین افتتاح رسمی این موکب که در ورودی این شهرستان مستقر شده است، گفت: با توجه به اینکه فهرج در محل عبور زوار خارجی به سمت کشور عراق قرار دارد، موکب سیدالشهدا علیه‌السلام را جهت خدمت رسانی به زائرین آماده و مهیا کردیم.
 
وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه ستاد اربعین شهرستان فهرج بیان کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی حول هر چه بهتر برپایی موکب و مراسم اربعین حسینی اتخاذ شد.
 
سعیدنیا در ادامه بیان کرد: سال قبل در موکب فهرج پذیرای بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس زوار پاکستانی بودیم که امسال پیش‌بینی ما بیش از این تعداد است.
 
رئیس ستاد اربعین فهرج درپایان با بیان اینکه تا ۲۵ شهریور در موکب سیدالشهدا (ع) در ۳ وعده غذایی به زوار  ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) خدمات‌رسانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: از امروز یک روحانی در محل موکب مستقر می‌شود و تا پایان دوره بحث اقامه نماز را برعهده دارند.
 
انتهای خبر/عباسزاده




افتتاح موکب سیدالشهدا (ع) در ورودی شهرستان فهرج

منبع:آرمـان
? افتتاح موکب سیدالشهدا (ع) در ورودی شهرستان فهرج