افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث کرمان با حضور وزیر کشور

نذیر کرمان/کرمان با حضور وزیر کشور و جمعی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی؛ مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث استان کرمان افتتاح شد. احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز ۲۲ تیرماه در اولین برنامه سفر یک روزه خود به استان کرمان و در حاشیه افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و […]

نذیر کرمان/کرمان با حضور وزیر کشور و جمعی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی؛ مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث استان کرمان افتتاح شد.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز ۲۲ تیرماه در اولین برنامه سفر یک روزه خود به استان کرمان و در حاشیه افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث این استان گفت: امیدوارم هیچ بحرانی پیش نیاید اما هوشیار و بیدار بودن اعضاء مدیریت بحران سبب ایجاد احساس اطمینان و امنیت بین مردم خواهد شد.

احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروز وزیر کشور قول مساعد داد تا کرمان مرکز پشتیبانی ماشین‌آلات مدیریت بحران و راهداری جنوب شرق کشور شود و مقرر شد ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان بحران کشور به این موضوع اختصاص داده شود.

به گزارش نذیر کرمان؛ ساختمان مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث استان کرمان با زیربنای ۲۵۰۰ متر زیربنا در سه طبقه احداث شده است.

برپایه این گزارش، همزمان در مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث؛ ۳۰ دستگاه اجرایی به صورت شبانه‌روزی خدمات بحران را به صورت برخط به هموطنان ارائه می دهند.

انتهای پیام 




افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث کرمان با حضور وزیر کشور

منبع: ایـسنا
? افتتاح مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث کرمان با حضور وزیر کشور