افتتاح مرکز نوآوری شهرداری کرمان

این مرکز نوآوری شهری قرار است تحلیل داده‌ها و رسیدن به اطلاعات، و در نهایت کاربردی کردن ایده‌های نوین را محقق کند. به گزارش فت فتو، شهردار کرمان در مراسم افتتاح گفت:شهر دانش بنیان، یکی از آرزوهاست، و زیر مجموعه آن شهر هوشمند هست واین مرکز کمک کند که نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان کرمانی، […]

این مرکز نوآوری شهری قرار است تحلیل داده‌ها و رسیدن به اطلاعات، و در نهایت کاربردی کردن ایده‌های نوین را محقق کند.

به گزارش فت فتو، شهردار کرمان در مراسم افتتاح گفت:شهر دانش بنیان، یکی از آرزوهاست، و زیر مجموعه آن شهر هوشمند هست واین مرکز کمک کند که نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان کرمانی، فضایی را برای پیاده کردن طرح و ایده هایشان داشته باشند.

سعید شعرباف تبریزی افزود: این مرکز نوآوری شهری قرار است تحلیل داده‌ها و رسیدن به اطلاعات، و در نهایت کاربردی کردن ایده‌های نوین را محقق کند.

دلیری مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این مراسم تلاش‌های متفکرانه و نوین شهرداری کرمان را ستود و گفت:تفکرات نوین، می‌تواند تغییرات شگرف ایجاد کند که مجموعه شهرداری کرمان از این موهبت برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروزه خیلی از نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی وارد مقوله فناوری‌های نوآورانه شده اند، این روند را برای پیشرفت‌های همه جانبه مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت:تفکر برای بهتر شدن و ایجاد تغییرات، لازمه پیشرفت است.

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور کرمان را استانی غنی برشمرد و گفت:متاسفانه از غنای این استان برای تغییرات نوین استفاده نشده و شرکت‌ها همچنان سنتی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان جز ۵ استان نخبه پرور کشور است گفت:متاسفانه در تغییرات زیرساخت‌های استان، از این رتبه استفاده نشده است که همراهی مسئولین و دانشگاه‌ها را می‌طلبد.




افتتاح مرکز نوآوری شهرداری کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح مرکز نوآوری شهرداری کرمان