افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت منوجان

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح طرح جامع سلامت منوجان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد. دکتر علی اصغر خیرخواه امروز چنجم شهریورماه در حاشیه افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی (همایش ملی خدمت ماندگار) گفت: طرح جامع سلامت منوجان همزمان با افتتاح ۲۴۵ طرح بهداشتی سراسر کشور […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح طرح جامع سلامت منوجان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

دکتر علی اصغر خیرخواه امروز چنجم شهریورماه در حاشیه افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی (همایش ملی خدمت ماندگار) گفت: طرح جامع سلامت منوجان همزمان با افتتاح ۲۴۵ طرح بهداشتی سراسر کشور است که با بهره برداری از این طرح ها ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستانی کشور اضافه می شود.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید حاج قاسم سلیمانی طالقان منوجان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان از محل منابع وزارت بهداشت با زیربنای ۵۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

خیرخواه گفت: این مرکز جامع سلامت جمعیت ۹ هزار و ۳۶۰ نفر را تحت پوشش دارد و نیروی انسانی شاغل در این مرکز ۲۲ نفر شامل پزشک، ماما، مراقب سلامت، بهورز و … است و هشت خانه بهداشت تحت پوشش این مرکز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از فعالیت ۱۰ مرکز جامع سلامت در منوجان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت دیگر در جنوب کرمان آماده بهره‌برداری است که هر مرکز بین ۵ تا ۱۰ هزار جمعیت را تحت پوشش دارد و در این مراکز خدماتی آزمایشگاه یا نمونه گیری، واحد دندانپزشکی، داروخانه، پزشک و ماما مراقب سلامت و بهداشت محیط حرفه ای فراهم است و خدمات با کیفیت خوبی ارایه می شود و در تمام فصول محل مناسبی برای مراجعه شهروندان است.

انتهای پیام




افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت منوجان

منبع: ایـسنا
? افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت منوجان