افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در سیرجان

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای محمود آباد سیرجان افتتاح شد. به گزارش فت فتو از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز  مولانا ۲۲ با بیان اینکه مدرسه سازی مهم ترین کار خیر است، گفت: […]

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای محمود آباد سیرجان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز  مولانا ۲۲ با بیان اینکه مدرسه سازی مهم ترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان با کمک خیران ساخته می‌شود.

او افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهم ترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان کرمان بیان داشت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان کرمان استقبال می‌کنیم و در صورتی که خیران هزینه ۳۰ درصد مدارس استان را پرداخت کنند، دولت ۷۰ درصد بقیه آن را پرداخت می‌کند.

او ضمن قدردانی از خیران مدرسه ساز سیرجانی گفت: به همت خیران و با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه در سیرجان کمبود فضای آموزشی نداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز  پویش کرمان دانا با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای محمود آباد از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر خیراندیش حسین عباسلو افتتاح شد.

انتهای پیام/ م 




افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در سیرجان