افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در حاجی‌آباد کرمان

مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی همزمان با نخستین روز دهه فجر با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه و همزمان با نخستین روز دهه فجر و با حضور معاون ئیس جمهوری و استاندار کرمان در روستای حاجی‌آباد افتتاح شد. مدیرکل […]

مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی همزمان با نخستین روز دهه فجر با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه و همزمان با نخستین روز دهه فجر و با حضور معاون ئیس جمهوری و استاندار کرمان در روستای حاجی‌آباد افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی با زیربنای یک‌هزار و ۳۷۰ متر مربع فضای آموزشی، ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت و محوطه‌سازی ۲۶۰ مترمربع طول حصارکشی و ۵۵ مترمربع سرویس بهداشتی با مشارکت خیر محترم علی احمدی و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان احداث شده است.

رضا هدایتی از تحویل ۶۰ پروژه آموزشی و پرورشی با تعداد ۴۵۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری با پروژه‌های تحویلی هفته دولت، مهرماه و پروژه‌های دهه مبارک فجر تعداد ۱۷۹ فضای آموزشی با ظرفیت یک‌هزار و ۵۲ کلاس درس به آموزش‌وپرورش استان تحویل داده شده است.




افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در حاجی‌آباد کرمان

منبع: تــابناک
? افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در حاجی‌آباد کرمان