افتتاح فاز اول پروژه بزرگ رفع تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی

فاز اول از جهاد آبرسانی با طول ۲۷ کیلو متر به بهره برداری رسید که بالغ بر ۱۲۰۰نفر از آب شرب سالم برخوردار می شوند. به گزارش فت فتو ؛افتتاح فاز اول پروژه بزرگ رفع تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی شهرستان فاریاب امروز با حضور نماینده مردم شریف شهرستان فاریاب در مجلس ، فرماندار، اعضای […]

فاز اول از جهاد آبرسانی با طول ۲۷ کیلو متر به بهره برداری رسید که بالغ بر ۱۲۰۰نفر از آب شرب سالم برخوردار می شوند.

به گزارش فت فتو ؛افتتاح فاز اول پروژه بزرگ رفع تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی شهرستان فاریاب امروز با حضور نماینده مردم شریف شهرستان فاریاب در مجلس ، فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم به بهره‌برداری رسید که بالغ بر۱۲۰۰نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

حسینی فرماندار فاریاب در این افتتاحیه گفت:در نیمه دوم آبان ماه به امید خدا قصد شروع فاز دوم پروژه اجرا خط انتقال آب شرب در تمام روستا های دارای تنش آبی به کمک مردم و بسیجیان همیشه در صحنه را خواهیم داشت و تا رفع کلی تنش آبی در شهرستان کنار مردم عزیز فاریاب هستیم .

حسینی در ادامه گفت: به کمک خییرین بالغ بر ۱۱۰کیلومتر لوله در اندازه های مختلف اکنون در انبار موجود میباشد که به همت و تلاش دوستان آبفا و همراهی مردم به زودی عملیات اجرایی شروع میشود‌.

دکتر شکرالهی نیز در این آیین ضمن تشکر از زحمات همه دوستان که شبانه روز برای ایجاد رفاه مردم تلاش می کنند گفت : الحمدلله در سفر ریاست محترم جمهور به جنوب کرمان مصوبات خوبی در نظر گرفته شد که با جدیت پیگیر هرچه زودتر اجرا شدن آنها هستیم

در فاریاب هم مصوبات خوبی داریم که مهمترین آن راه حرمه _حاجی آباد و زهمکان در دستور کار هست که پیگیر آن هستیم.

شکرالهی در ادامه از مرکز درمان بستر شهرستان نیز بازدیدی داشتند و پیگیر مشکلات سر راه اتمام مدرسه روستای پاریگ سهرابی نیز شدند .

انتهای پیام/
 




افتتاح فاز اول پروژه بزرگ رفع تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی

منبع:آرمـان
? افتتاح فاز اول پروژه بزرگ رفع تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی