افتتاح طرح‌ پرورش ماهی روستای درب هود کوهبنان

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان ؛ در هفتمین روز از هفته جهاد کشاورزی تعدادی از طرح های اجرا شده در سطح شهرستان از جمله طرح پرورش ماهی روستای درب هود با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان افتتاح شد. در حاشیه این افتتاح محمد رضا امینی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان […]

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان ؛ در هفتمین روز از هفته جهاد کشاورزی تعدادی از طرح های اجرا شده در سطح شهرستان از جمله طرح پرورش ماهی روستای درب هود با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاح محمد رضا امینی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های توزیع کالاهای اساسی در جهت تنظیم بازار، دام و طیور، آب و خاک، آموزش و ترویج، باغبانی، زارعت، حفظ نباتات و مبارزه با آفات، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مدت دار، معرفی متقاضیان خرید تراکتور، امور اراضی، عشایری و…. ارائه نمود.
 

مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان همچنین در خصوص سیل اخیر شهرستان کوهبنان به گوشه ای از خسارات وارده اشاره کرد و افزود: خسارت به ۲۲ رشته قنات، ۱۰ باب استخر، مزارع، باغات خصوصا محصول پسته در دهستان خرمدشت، خسارت به دامداران و عشایر منطقه، کانال ها و لوله های انتقال آب، لوله های آبیاری تحت فشار با برآورد اولیه حدود ۴۵ میلیارد تومان در جریان سیل اخیر به کشاورزی و دامداری شهرستان از جمله موارد هستند.
 
انتهای خبر/ نامجو‌ کوهبنانی




افتتاح طرح‌ پرورش ماهی روستای درب هود کوهبنان

منبع:آرمـان
? افتتاح طرح‌ پرورش ماهی روستای درب هود کوهبنان