افتتاح سه باب مدرسه خیرساز در ریگان

با حضور نماینده شرق استان، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس و جمعی از مسؤولان سه باب مدرسه و یک طرح آسفالت در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید. به گزارش فت فتو از ریگان، مراد آبیار فرماندار ریگان امروز در خصوص طرح‌های آموزشی که به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه شهید راوند با […]


با حضور نماینده شرق استان، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس و جمعی از مسؤولان سه باب مدرسه و یک طرح آسفالت در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فت فتو از ریگان، مراد آبیار فرماندار ریگان امروز در خصوص طرح‌های آموزشی که به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه شهید راوند با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و پنج میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و در این مدرسه ۱۴۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه مدرسه ۶ کلاسه ام‌البنین شهر گنبکی با زیربنای ۵۰۰ متر مربع واعتبار ۶ میلیارد تومان، عنوان کرد: در این مدرسه نیز ۱۸۰ دانش‌آموز مشغول تحصیل خواهند شد.

فرماندار ریگان از افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید آبیار این شهر با اعتبار یک‌میلیون تومان خبر داد و گفت: این واحدهای آموزشی با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده‌اند.

همچنین امروز آسفالت معابر شهر ریگان به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با حضور نماینده شرق استان در مجلس و جمعی از مسؤولان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب





افتتاح سه باب مدرسه خیرساز در ریگان

منبع: فــارس
? افتتاح سه باب مدرسه خیرساز در ریگان