افتتاح بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی در ریگان

سردار نظری گفت: بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان ریگان افتتاح شد‌. به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان ریگان اظهار داشت: حاج قاسم فردی خدا ترس و بریده از دنیا […]

سردار نظری گفت: بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان ریگان افتتاح شد‌.

به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان ریگان اظهار داشت: حاج قاسم فردی خدا ترس و بریده از دنیا و خود را وقف مردم کرده بود.

 
فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه ما از ۸ دی ماه الی ۱۸ دیماه به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی برنامه هایی در استان داریم، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های حاج قاسم مردم یاری بود و امروز بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.
 
وی اعتبار این پروژه ها را ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با افتتاح پروژه آبرسانی شلتوک آباد گنبکی، هفت روستا با جمعیتی بالغ بر ۵هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پايدار برخوردار شدند.
 
سردار نظری در پایان خاطر نشان کرد: مرمت و تکمیل مسکن نیازمندان، احداث مسکن نیازمندان، احداث مدرسه، احداث خانه عالم، راه اندازی ۳ کارگاه اشتغالزایی، احداث ساختمان پایگاه مقاومت و ساخت چشمه بهداشتی از دیگر پروژه هایی بودند که در ریگان به بهره‌برداری رسیدند.
 
انتهای پیام/
 
 




افتتاح بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی در ریگان

منبع:آرمـان
? افتتاح بیش از ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی در ریگان