افتتاحیه ساماندهی ورزش روزانه در اولین بوستان شهر کرمان

برای اولین بار در کشور آیین افتتاحیه ساماندهی ورزش روزانه در اولین بوستان شهر کرمان (بوستان شهید مطهری) برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، این مراسم در روز پنجشنبه مورخه ۱۲ بهمن ماه و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور آقایان شجاع حیدری و عرب […]

برای اولین بار در کشور آیین افتتاحیه ساماندهی ورزش روزانه در اولین بوستان شهر کرمان (بوستان شهید مطهری) برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، این مراسم در روز پنجشنبه مورخه ۱۲ بهمن ماه و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور آقایان شجاع حیدری و عرب دبیر و مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف استان،طالبی دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان ، مطهری و طاهری رئیس و عضو هیات رئیسه هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان، خانم ها بنایی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، امجد و خواجه پور نایب رئیس و مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار گردید.

آقای شجاع حیدری ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و از دکتر مطهری که همیشه حامی مربیان و ورزشکاران می باشند و مدیری میدانی و دلسوز هستند تقدیر و تشکر کردند. ایشان در خصوص امر ساماندهی بوستان ها همچنین بیان داشتند: ستاد امر به معروف از ورزش که خودش یک معروف است و این امر زمینه سازی عقل سالم و اندیشه انسانی است، حمایت می‌کند که در همین راستا ساماندهی ورزش صبحگاهی در دو جهت قابل تامل و اجرا می باشد: ۱- وظیفه مسئولین مشخص می‌شود زیرا که شما افراد ارزشمند جامعه هستید و مسئولین در قبال شما وظایفی دارند که در جهت پشتیبانی ، ایجاد بستر و رفع موانع و ایجاد انگیزه نسبت به این ورزش همراه با ارزش بتواند نمایان کند. ۲_ حضور شما به صورت فعال و سازمان دهی شده و قابل حمایت در اجتماع ظهور پیدا می کند و بصورت قانونی و رسمی می توانید شناخته شده شوید.

روح اللّٰه مطهری رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان کرمان هم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور ورزشکاران در همایش های دهه فجر بیان کرد: برای ساماندهی و دریافت مجوز بوستان ها جلسات زیادی در شورای تأمین ، شهرداری ، اداره ورزش و جوانان برگزار شده که مجوز رسمی ورزشی بوستان ها اخذ گردد. در سطح شهر ۳۵ بوستان داریم که ورزش روزانه در آنها فعال است. ما از شهرداری در جهت اخذ کمک های مالی تقاضاهایی داشتیم، اولین ایرادی که گرفتند عدم ساماندهی فعالیت ورزشی بوستان ها بود. به منظور رفع این ایراد، ساماندهی بوستان ها را با اهدای شناسنامه ورزشی بوستان شهید مطهری شهر کرمان به عنوان ایستگاه شماره یک آغاز کردیم.

وی همچنین افزود: مابقی بوستان ها هم بعد از ارائه مدارک مسئولین داوطلب و کسب تائیدیه های لازم شماره گذاری و شناسنامه دریافت خواهند کرد.

پس از رونمایی از تابلو ایستگاه ورزشی شماره یک در بوستان شهید مطهری جامعه ورزش روزانه در کنار مسئولین شهری و هیأت با شهید گمنام این بوستان تجدید میثاق کردند.




افتتاحیه ساماندهی ورزش روزانه در اولین بوستان شهر کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? افتتاحیه ساماندهی ورزش روزانه در اولین بوستان شهر کرمان