اعمال محدودیت های تردد در رفسنجان

سرپرست فرمانداری رفسنجان: گفت: با توجه به ادامه سامانه بارشی طی فردا محدودیت های تردد در برخی از جاده های رفسنجان انجام می شود. حسین رضایی  گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی سامانه بارشی فردا عصر با شدت بیشتری در سرچشمه و کمتری در مناطق شرقی شهرستان رفسنجان ادامه خواهد داشت. او می گوید: با […]

سرپرست فرمانداری رفسنجان: گفت: با توجه به ادامه سامانه بارشی طی فردا محدودیت های تردد در برخی از جاده های رفسنجان انجام می شود.

حسین رضایی  گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی سامانه بارشی فردا عصر با شدت بیشتری در سرچشمه و کمتری در مناطق شرقی شهرستان رفسنجان ادامه خواهد داشت.

او می گوید: با توجه به اینکه فردا روز تعطیل است، قرار شده تمام مسیر‌هایی که به سمت راویز، سرچشمه، داورون و در دُر است، بسته شود و کسی تردد نداشته باشد.

  سرپرست فرمانداری رفسنجان می‌گوید: از فردا تردد‌ها را کنترل می‌کنیم و در مسیر یزد و کرمان از فردا عصر محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود.

  به گفته او جاده یزد هم اکنون در حال بازسازی است؛ چون گل و لای و سنگ در آن زیاد است و تا یک یا دو ساعت دیگر جاده کاملا آزاد می‌شود.

به گفته رضایی در جاده راویز به خاطر ریزش‌هایی که در ارتفاعات مخصوصا گردنه بوده ،هنوز بسته است؛ اما مشکل جاده سرچشمه هم با توجه به فروکش کردن باران رفع شده است و برای عبور و مرور مشکلی در این مسیر وجود ندارد.

فت فتو کرمان کرمان




اعمال محدودیت های تردد در رفسنجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اعمال محدودیت های تردد در رفسنجان