اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه انتخابات در استان کرمان

کرمان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: در روز انتخابات تردد هرگونه وسایل نقلیه بدون مجوز در مسیرهای منتهی به فرمانداری های استان ممنوع خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ خوشوقت با بیان اینکه از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب تردد هرگونه وسایل نقلیه بدون مجوز در مسیرهای منتهی به فرمانداری‌ها ممنوع خواهد […]

کرمان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: در روز انتخابات تردد هرگونه وسایل نقلیه بدون مجوز در مسیرهای منتهی به فرمانداری های استان ممنوع خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ خوشوقت با بیان اینکه از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب تردد هرگونه وسایل نقلیه بدون مجوز در مسیرهای منتهی به فرمانداری‌ها ممنوع خواهد بود، گفت: این ممنوعیت تردد در شهر کرمان از میدان بسیج به سمت میدان شورا و تقاطع پاسداران و در مسیر غرب به شرق خیابان شهید رجایی به سمت تقاطع پاسداران اجرا خواهد شد و تا پایان رأی گیری و جمع آوری صندوق آرا و اعلام نتیجه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ خوشوقت، تصریح کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز در مسیرهای مقابل فرمانداری‌ها ممنوعیت تردد خواهد بود و فقط خودروهای مرتبط با انتخابات و دارای مجوز، اجازه تردد خواهند داشت.

کد خبر ۶۰۴۱۳۸۲




اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه انتخابات در استان کرمان

منبع: مــهر
? اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه انتخابات در استان کرمان