اعلام جزییات مراسم تشییع و تدفین دانش آموز شهید حادثه تروریستی شیراز در سیرجان

فت فتو/کرمان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان از راه اندازی پویش “رفیق شهیدم” در استان کرمان در پی شهادت دانش‌آموز ۸ ساله سیرجانی در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز خبر داد. عبدالرضا روزخوش صبح امروز هفتم آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان گفت: در فضای مجازی با توجه […]

فت فتو/کرمان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان از راه اندازی پویش “رفیق شهیدم” در استان کرمان در پی شهادت دانش‌آموز ۸ ساله سیرجانی در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز خبر داد.

عبدالرضا روزخوش صبح امروز هفتم آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان گفت: در فضای مجازی با توجه به وقایع اخیر کشور سه پویش (هشتک) “ایران قوی”، “دنیای بدون تاریکی” و “رفیق شهیدم” راه اندازی شده که در پویش نخست دانش آموزان عکس خود را با پرچم ایران ارسال می کنند و در پویش “بدون تاریکی”، دانش آموزان به دو سئوال درباره جنایت های امریکا و علت حضور امریکا در منطقه خاورمیانه پاسخ می دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به شهادت دانش آموز هشت ساله استان کرمان، علی اصغر لری گوئینی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، از روز گذشته پویش “رفیق شهیدم” را در استان کرمان آغاز کرده ایم و دانش آموزان می توانند عکس خود با تمثال سه شهید عزیز این حادثه را ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود: مراسم استقبال از پیکر این شهید دانش آموز و تشییع و تدفین وی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در شهرستان سیرجان برگزار می شود.

همچنین مهران بامری رئیس اداراه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز درباره جزییات برنامه های تشییع و تدفین شهید علی اصغر لری گوئینی به فت فتو گفت: پیکر دانش آموز علی اصغر لری گوئینی که در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز به شهادت رسید امروز هفتم آبان ماه بعد از تشییع در شیراز، شب در مشهد مقدس طواف داده خواهد شد و ساعت دو بامداد فردا وارد سیرجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید دانش آموز یکشنبه هشتم آبانماه از اداره آموزش و پرورش سیرجان تشییع و در دبیرستانه دخترانه دوره دوم ۷ تیر و مدرسه فرهنگ «پروین شهسواری» در بین دانش آموزان حضور می یابد افزود: بعد از تشییع شهید در دانشگاه صنعتی سیرجان و آزاد اسلامی، اقامه نماز ظهر و عصر با حضور پیکر شهید در دبیرستان پسرانه ابن سینا سیرجان انجام خواهد شد.

رئیس اداراه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: عصر یکشنبه نیز همکلاسی های علی اصغر لری گوئینی، در مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی با وی وداع می کنند و مراسم وداع نیز نیز شامگاه یکشنبه نیز در مهدیه سیرجان برگزار خواهد شد.

بامری خاطر نشان کرد: پیکر دانش آموز شهید علی اصغر لری گوئینی روز دوشنبه هشتم آبانماه از محل اداره آموزش و پرورش سیرجان به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و تدفین خواهد شد

انتهای پیام




اعلام جزییات مراسم تشییع و تدفین دانش آموز شهید حادثه تروریستی شیراز در سیرجان

منبع: ایـسنا
? اعلام جزییات مراسم تشییع و تدفین دانش آموز شهید حادثه تروریستی شیراز در سیرجان