اعلام برنامه‌های دهه ارتش در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا و روزه‌داران، اظهار داشت: دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران از بیستم فروردین‌ماه آغاز می‌شود. وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت دهه ارتش جمهوری […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا و روزه‌داران، اظهار داشت: دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران از بیستم فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان در نظر گرفته شده است، گفت: توزیع جهیزیه مددجویان کمیته امداد استان کرمان به سراسر استان با ترابری ارتش انجام می‌شود که عمدتاً در جنوب استان کرمان است و روز عید فطر توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با اشاره به اینکه ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اطعام افطاری داده می‌شود که دعوت ارتش هستند، افزود: به همین مناسبت آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد و بدهکار مالی توسط ارتش انجام شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد صیاد شیرازی، بیان کرد: مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهید صیاد شیرازی و چهل و پنجمین سالگرد شهادت شهید قرنی روز ۲۵ فروردین ماه در کرمان برگزار می‌شود.

غلامعلیان با بیان اینکه دیدار با امام جمعه کرمان و بازدید از خانواده شهدا در این ایام در دستور کار است، گفت: در روز ۲۹ فروردین طرح‌های مردم‌یاری بیمارستان امام حسین (ع) ارتش در مناطق کم‌برخوردار استان کرمان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم رژه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح در بلوار ۲۲ بهمن برگزار می‌شود که به صورت پیاده و خودرویی و چتربازان برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات تیراندازی و همایش پیاده‌روی برای خانواده کارکنان ارتش نیز در نظر گرفته شده که برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با بیان اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه روز ۳۱ فروردین توسط ارتش برگزار و آخرین دستاوردهای ارتش به مردم بیان می‌شود، افزود: پویش اهدای خون پیش‌بینی شده که هر سال توسط کارکنان ارتش انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث ساخت مسکن برای کارکنان ارتش اقدامات خیلی خوبی انجام شده است که در بخش رفاهی قرار دارد، گفت: ۹۰۰ واحد مسکونی سازمانی در دو فاز یک و دو ساخته می‌شود که فاز یک افتتاح شده و حدود ۴۳۰ واحد نیز تا مرداد ماه آماده و افتتاح می‌شود.

غلامعلیان با بیان اینکه ۲۷۰۰ قطعه زمین نیز به کارکنان واگذار شد که به صورت شخصی اقدام به ساختمان‌سازی کنند، ادامه داد: ۶۰ واحد مسکونی شخصی نیز سال گذشته ساخته و تحویل کارکنان متقاضی شده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق کشور در مرزهای شمال استان سیستان و بلوچستان مستقر است، گفت: از ابتدای استقرار از سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر اتباع غیرمجاز دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با بیان اینکه امن‌ترین مرزهای دنیا مرزهای ایران هستند و بیش از ۱۱ تیپ ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها مستقر است، افزود: انسداد مرزداری به خوبی به ویژه در مرز افغانستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ کیلومتر جاده روستایی در ۱۸ روستا در منطقه زهکلوت در جنوب استان کرمان در حال احداث است که توسط مهندسی ارتش ساخته می‌شود و کاملاً رایگان است، بیان کرد: تمام رودخانه‌های مستعد سیلاب به صورت رایگان توسط ارتش لایروبی شده است و اعتقاد داریم که برای کمک به مردم هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام بدهیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




اعلام برنامه‌های دهه ارتش در کرمان

منبع: تسنــیم
? اعلام برنامه‌های دهه ارتش در کرمان