اعلام آمادگی کامل بسیج در راستای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان

حجت الله پاداش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول کرمان گفت: در تمامی موارد با استفاده از ظرفیت بسیجیان در سطح شهرستان کرمان آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستیم. به گزارش فت فتو: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول کرمان دیدار و گفتگو کرد.   در […]

حجت الله پاداش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول کرمان گفت: در تمامی موارد با استفاده از ظرفیت بسیجیان در سطح شهرستان کرمان آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

به گزارش فت فتو: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول کرمان دیدار و گفتگو کرد.

 
در این دیدار مهدی احمدی نژاد ضمن تبریک انتصاب حجت الله پاداش به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)کرمان، افزود: هیمنه و مسیر شهید قاسم سلیمانی به مراتب نسبت به خود حضور مادی سردار سلیمانی برای دشمن ترسناک تر است. 
 
وی نسبت به هماهنگی و همکاری در تمامی زمینه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.
 
در ادامه حجت الله پاداش در این دیدار پیرامون مسائل روز، اهمیت جهاد تبیین و اقدامات دشمن در پدید آوردن اعتشاشات اشاره و خاطرنشان کرد: در تمامی موارد با استفاده از ظرفیت بسیجیان در سطح شهرستان کرمان آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

انتهای پیام/زنگی آبادی 




اعلام آمادگی کامل بسیج در راستای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان

منبع:آرمـان
? اعلام آمادگی کامل بسیج در راستای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان