اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: بایستی از جزیره‌ای عمل کردن در استان پرهیز شود و ظرفیت‌های استان را در کنار هم جمع کنیم و شهرداری آمادگی همکاری لازم را در زمینه رونق گردشگری را دارد.  محسن تویسرکانی امروز ۲۴ بهمن ماه در نشست تخصصی گردشگری کرمان در محل نمایشگاه بین المللی گردشگری بر لزوم […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: بایستی از جزیره‌ای عمل کردن در استان پرهیز شود و ظرفیت‌های استان را در کنار هم جمع کنیم و شهرداری آمادگی همکاری لازم را در زمینه رونق گردشگری را دارد. 

محسن تویسرکانی امروز ۲۴ بهمن ماه در نشست تخصصی گردشگری کرمان در محل نمایشگاه بین المللی گردشگری بر لزوم تقویت گردشگری استان تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت‌ها و آثار تاریخی استان را به خوبی معرفی کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان این مطلب که گردشگری یکی از صنعت‌های فاخر در کشورهای توسعه یافته است، در ادامه تصریح کرد: کرمان با وجود مرقد حاج قاسم سلیمانی به یکی از قطب‌های زیارتگاهی کشور تبدیل شده که باید به آن مهم نیز توجه شود.

به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز گفت: در این نمایشگاه حضور بخش دولتی استان را نداریم و محوریت با حضور بخش های عمومی و خصوصی استان در این نمایشگاه است و این اتفاق خوبی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نگاه کلان استاندار کرمان به حوزه گردشگری اظهار کرد: کرمان را به عنوان محور گردشگری سرزمین پارس معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام




اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری

منبع: ایـسنا
? اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای رونق صنعت گردشگری