اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید/اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام

با توجه به اعلام رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ تمدید شد. به گزارش نذیر کرمان، با توجه به اطلاعیه‌ ۱۸ تیر ماه جاری سازمان سنجش در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش […]

با توجه به اعلام رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش نذیر کرمان، با توجه به اطلاعیه‌ ۱۸ تیر ماه جاری سازمان سنجش در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات و رشته‌محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا روز گذشته برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، از سوی سازمان سنجش ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ تیر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان فوق ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند. 

همچین داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام




اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید/اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام

منبع: ایـسنا
? اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید/اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام